Lekker luieren op het strand in Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van saar keulers - WaarBenJij.nu Lekker luieren op het strand in Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van saar keulers - WaarBenJij.nu

Lekker luieren op het strand in Kuta

Blijf op de hoogte en volg saar

06 Januari 2014 | Indonesië, Kuta

Zo, ons avontuur in Nieuw zeeland zit er al weer op. Laatste dagen waren daar echt top! We verbleven in Omarama in een B&B. De eigenaar was familie van een collega van Ruben. Echt super aardige mensen! We zijn nog een dag daar naar de Rodeo geweest. Bijzondere ervaring. Snapt niet waar de mensen het lef vandaan halen om op een dolle stier te gaan zitten. Dan moet er toch ergens een steekkie los zitten, toch? Verder werden we bijna omver gerend door een wilde hengst, die van gekheid over het hek was gesprongen. Toevallige stonden wij daar net rustige een broodje hamburger te eten. Maar ook dat hebben we weer overleefd ;-)
Inmiddels hebben we er ook alweer een weekje Melbourne op zitten. Else was de hele week vrij, dus heeft ons veel op sleeptouw genomen. Lekker uitgewaaid op het strand, fish en chips gegeten, Australische dierentuin bezocht en nog een dag naar Victoria Market geweest. Verder natuurlijk nog oud en nieuw gevierd, samen met Else en Ronald en nog 2 vrienden van hun. Geen spannend strandfeestje, maar wel gezellig getafeld met uitzicht op de wokenkrabbers vanaf de 25e verdieping! En bij deze natuurlijk allemaal nog de beste wensen!!!
Verder iedereen nog bedankt voor de attente berichtjes omtrent mijn verjaardag! We zijn lekker de kroeg in gedoken, leuke bandjes gezien en aan het einde nog ff lekker gedanst.
Helaas moeten we Melbourne nu weer verlaten. Heb hier echt een geweldige tijd gehad. Else en Ronald nog bedankt voor jullie gastvrijheid. Top dat jullie ons de leuke en bijzondere plekjes van Melbourne hebben laten zien.
Op naar ons nieuwe avontuur: bali.

• 06 Januari 2014 - 12:41

Marco:

Hey Saar en Ruben,
    Leuke verhalen en erg mooie foto's hoor..
    Ik zag al dat Ruben iets van een echte visser in zich heeft! En zo fotogeniek ook!
    We houden jullie de komende tijd nog even in de gaten.
    geniet ervan!!

Groeten, Mirjam Marco en Tess.