Melbourne here we come - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van saar keulers - WaarBenJij.nu Melbourne here we come - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van saar keulers - WaarBenJij.nu

Melbourne here we come

Blijf op de hoogte en volg saar

12 November 2013 | Nederland, Vleuten

Nog 10 dagen te gaan en dan is het eindelijk zo ver. 22 November vliegen we naar Bali, vandaar uit meteen door naar Melbourne, waar we een aantal dagen zullen verblijven bij Else en Ronald ( vrienden van Saar). 2 Dagen later vliegen we door naar Nieuw-Zeeland (Christchurch) en gaan we met name het Zuider-Eiland verkennen voor de komende 4,5 week. Niks staat nog vast, dus we zien wel wat er op ons pad komt. Lang leven de vrijheid! Met oud en nieuw verblijven we weer een weekje in Melbourne en vanaf 6 januari vliegen we voor 3,5 week naar Bali. Vanaf 1 februari landen we uiteindelijk weer in Nederland.

• 01 December 2013 - 11:00

Linda:

Hi Saar en Ruben, hoe bevalt Nieuw-Zeeland? Ik ben erg benieuwd naar al jullie avonturen! Heel veel plezier! Groetjes, Linda

• 31 December 2013 - 18:28

Mira En Jeroen:

Hoi Ruben en Saar!
    Hebben jullie het een beetje naar jullie zin daar :)
    Ik kan mij voorstellen dat dit in erg groot contrast staat met de laatste drukke weken in Nederland! Ik meen dat het momenteel net 0.30 uur is in Nieuw-Zeeland! en wij willen jullie dan ook een GEWELDIG 2014 toewensen :) Groetjes uit Nederland. Mira en doe ook effe de groeten van Jeroen.