Wandelen, wandelen en nog eens wandelen ...... - Reisverslag uit Collingwood, Nieuw Zeeland van saar keulers - WaarBenJij.nu Wandelen, wandelen en nog eens wandelen ...... - Reisverslag uit Collingwood, Nieuw Zeeland van saar keulers - WaarBenJij.nu

Wandelen, wandelen en nog eens wandelen ......

Blijf op de hoogte en volg saar

12 December 2013 | Nieuw Zeeland, Collingwood

We hebben er weer een aantal pittige dagen opzitten. De afgelopen 2 weken hebben we volgens mij meer gewandeld, dan de afgelopen 3jaar bij elkaar ;-) gemiddeld lopen we denk ik wel zo' n 2 uur per dag ....... Nu nog wat extra kilo' s kwijtraken, zou mooi zijn ;-)
We komen net van het Abel tasmanpark vandaan waar we 1 dag gekayaked hebben. Daarna moesten we nog ruim 1.5 uur met bepakking naar onze zeer primitieve camping lopen, waarvan de eerste 15 min meteen begon met een zeer steile klim. Bij aankomst op de camping werden we vervolgens compleet lek gestoken door sandflies en hebben we ranzige spaghetti bolognese ( speciale trackersvoeding) gegeten als beloning voor het harde werk. Dag daarna nog een stevige wandeling van 5 uur gedaan en daarna nog even kunnen genieten op het strand van het mooie weer en ijskoude water. Inmiddels zitten we in een super mooi hostel collingwood " The Inlet". Houte lodges met uitzicht op bloementuin. Vervolgens weer een prachtige maar pittige wandeling van 3 uur over diverse heuvels gemaakt en uitgewaaid op het Wharariki strand in de buurt van Farewell spit. Ruben werd nog opgejaagd door een zeehond, maar heeft het overleefd.
Het is bijna niet te beschrijven hoe mooi het hier in Nieuw-Zeeland is. We doen zoveel indrukken op dat je het bijna niet meer kan verwerken. Soms kijk je al niet meer op van al het moois wat je ziet. O, daar hebben we weer een zeehond ......
Morgen rijden we richting Hector waar we overnachten in het hostel " Slaughterhouse, ..... En dat op vrijdag de 13e. Gelukkig oogt het verblijf aangenamer dan dat de naam doet geloven ;-)
Wiki verbinding is hier vaak zo slecht dat ik geen whats app berichten kan versturen of ontvangen. Tevens kan ik dus vaak geen foto' s plaatsen op de website hierdoor. Dus zodra de verbinding weer beter is zal ik er weer wat foto's opzetten. Morgen hebben we zelfs 1 dag geen Wifi.