Anatoki Salmon - Reisverslag uit Collingwood, Nieuw Zeeland van saar keulers - WaarBenJij.nu Anatoki Salmon - Reisverslag uit Collingwood, Nieuw Zeeland van saar keulers - WaarBenJij.nu

Anatoki Salmon

Blijf op de hoogte en volg saar

15 December 2013 | Nieuw Zeeland, Collingwood

Zo, we hebben het Slaughterhaus gelukkig overleefd zitten ;-) Hostel zelf was super, verder was er in de omgeving zelf vrij weinig te doen. Daarom zijn we de dag erna meteen doodgereden naar de gletsers. Het weer is hier momenteel wel helaas slecht. Er hangt zoveel bewolking dat de hike voorlopig niet doorgaan. Vandaag ook flink wat regen gehad. Di wordt het .sh iets beter, dus hopelijk kunnen we de hike met helicoptertour dan als nog doen. Miel en Agnes nog bedankt voor de goede tip. We hebben uiteindelijk 2 zalm gevangen van 1,25 kg. Ze smaakte heerlijk!

• 17 December 2013 - 20:30

Suuz:

Hey! Zag dat jullie wat updates hadden geplaatst. Had wat in te halen ;)
    Klinkt super allemaal. Echt een top ervaring! De eerste helft zit erop. Geniet van de tweede!
    X
    Suuz en Danny

• 18 December 2013 - 22:44

Joke:

Lieve Ruben & Saar,
    Jullie genieten volop! Ook de sites van een paar hostels bekeken die jullie hebben bezocht. We zagen jullie al zitten aan de lange tafel genietend van de mosselen. Wij reizen met jullie mee!
    Liefs Theo & Joke

• 19 December 2013 - 14:19

Judith:

JALOERS!!! Enjoy the good life!

• 24 December 2013 - 22:59

Linda:

Jullie avonturen klinken goed!! Leuk om vanuit NL mee te kunnen lezen. Fijne kerstdagen! Groetjes, Linda